Welkom op onze weblog!

18 november 2016 - Nootdorp, Nederland

Van harte welkom op de weblog van de groep die in de zomer van 2017 op werkvakantie gaat naar Thailand! Dit is de blog waarmee wij onze acties en reisverhalen met u zullen delen. Een werkvakantie is lugguage for life. Bouwen voor een ander is bouwen aan jezelf! In 2017 reizen wij als groep (jong) volwassenen naar Thailand om daar de handen uit de mouwen te steken. We zijn met verschillende projecten in gesprek, maar we starten ondertussen al enthousiast met acties om reis- en klusbudget bij elkaar te sprokkelen. Helpt u mee bouwen?

We hebben veel leuke ideeën. Zo organiseren we voor onze eerste actie een pietenfeest voor kinderen op basisschool De Regenboog! De flyer kunt u vinden onder het kopje 'Foto's'. Ook zijn we al een tijdje druk met de Sint en Piet bezoekjes, waarbij de Sint zijn agenda al steeds voller wordt. Zou u het leuk vinden als de Sint en zijn pieten dit jaar nog bij u op bezoek komen? Al meer dan 15 jaar lang zijn wij een vertrouwd adres voor Sint en Piet bezoekjes bij u thuis in Pijnacker-Nootdorp en omgeving. Stuur ons gerust een mailtje met vragen voor meer informatie of om ons te boeken via [email protected]. Ook hebben wij een Facebook pagina! Deze kunt u vinden onder onze ´links´ hier op de weblog.

1. Reislogger:
    18 november 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!